Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik tickets kopen voor een voorstelling?
Ga naar de Voorstellingen-pagina en kies de locatie waar je naartoe wilt. Op de locatiepagina klik je op de + knop bij de gewenste plaats en daarna op Reserveer.
Vul vervolgens je contactgegevens in, klik op Bevestigen en betalen en je wordt doorgestuurd naar de betaalpagina.
Na een succesvolle betaling kan je je digitale tickets downloaden.
Je ontvangt ook binnen 15 minuten een bevestigingsmail.
Controleer voor de zekerheid ook je spamfolder. -
Ik heb tickets besteld en betaald voor een voorstelling, maar ik heb geen bevestigingsmail met tickets ontvangen. Wat moet ik doen?
Wacht eerst minstens 15 minuten en controleer zeker ook je spamfolder.
Heb je dan nog steeds geen bevestiging ontvangen, neem dan contact met ons op via onze contactpagina zodat we dit voor je kunnen nakijken en oplossen. -
Ik probeer tickets te kopen voor een voorstelling, maar ik kom niet op het betaalscherm. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via onze contactpagina als er iets misgaat tijdens het bestellen of als je een foutmelding of technisch probleem ziet.
We zullen dit zo snel mogelijk controleren en oplossen. -
Welke tickets win ik bij de Deel & Win-actie op Facebook?
Bij onze Facebook-winactie ontvang je 1 volwassenenticket en 1 kinderticket in de tribune, voor een voorstelling naar keuze.
-
Ik heb duotickets gewonnen via de Deel & Win-actie op Facebook. Hoe kan ik deze gebruiken en wat als ik extra tickets wil bijkopen?
Proficiat!
Toon je identiteitskaart aan de kassa om je gewonnen tickets te ontvangen.
Als je extra tickets nodig hebt, kan je deze bijbestellen via onze website.
Kies ook tribuneplaatsen, en we zullen zorgen dat jullie samen zitten. -
Kan ik de gewonnen tickets uit de Deel & Win-actie ruilen voor een andere datum?
Ja, de gewonnen tickets kan je gebruiken voor een voorstelling naar keuze.
-
Hoe lang duurt de voorstelling?
De show duurt ongeveer 90 minuten, plus een pauze van 15 minuten.
-
Zijn er dieren aanwezig in de show?
Nee, in onze voorstellingen komen geen dieren voor.
Sinds 2015 is het in België wettelijk verboden om dieren in circussen te gebruiken. -
Vanaf welke leeftijd moet je een ticket kopen?
Kinderen tot 2 jaar mogen gratis mee op schoot.
Vanaf 2 jaar heeft elk kind een eigen ticket nodig. -
Voor wie geldt het kindertarief?
Het kindertarief geldt voor kinderen van 2 tot en met 12 jaar.
-
Is het circus toegankelijk voor rolstoelgebruikers?
Ja, onze tent is toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
Kom best een beetje vroeger zodat we alles voor je kunnen voorbereiden. -
We willen met een groep bewoners uit een woonzorgcentrum komen, de meesten in een rolstoel. Hoe gaat dat in zijn werk?
Groepen met rolstoelgebruikers zijn welkom.
Neem vooraf contact op via het contactformulier zodat we voldoende plaatsen en begeleiding kunnen voorzien. -
Kan ik mijn tickets retourneren of omruilen?
Aangekochte tickets zijn in principe definitief. Terugbetaling of verplaatsing is enkel mogelijk in volgende gevallen:
- Bij extreme weersomstandigheden die de voorstelling onmogelijk maken
- Bij een verbod door federale overheid of gemeentebesturen (bijvoorbeeld coronamaatregelen)
- In uitzonderlijke gevallen, en mits bewijs, bekijken we graag de mogelijkheid tot verplaatsing of terugbetaling
Meer info op onze Algemene voorwaarden pagina.
-
Hoeveel tijd vooraf moet ik aanwezig zijn?
De ingang opent 30 minuten voor aanvang van de voorstelling.
Let op: de voorstelling start stipt op het aangegeven tijdstip.
Na de start is binnenkomen niet meer mogelijk. -
Hoe werkt het met digitale tickets? Moet ik mijn ticket printen?
Met een digitaal ticket ga je rechtstreeks naar de ingang van de circustent.
Je kan je ticket gewoon tonen op je telefoon of ander mobiel toestel; afdrukken is dus niet nodig. -
Wat gebeurt er bij slecht weer of sterke wind?
Onze voorstellingen gaan door in de circustent.
Als de weersomstandigheden de veiligheid in gevaar brengen, nemen we samen met de lokale veiligheidsdiensten de nodige beslissingen.
In dat geval ontvangt je informatie over een mogelijke verplaatsing of terugbetaling. -
Zijn er toiletten beschikbaar op de locatie?
Ja, er zijn toiletten voor alle bezoekers, inclusief rolstoeltoegankelijke wc’s.
-
Zijn er voorzieningen voor eten en drinken op de locatie?
Ja, buiten de circustent staat een wagen met snoepgoed, drankjes, popcorn en hotdogs.
-
Mag ik foto’s of video’s maken tijdens de show?
Je mag foto’s en video’s maken en delen op je sociale kanalen.
Gelieve wel geen flits te gebruiken, om de artiesten en andere bezoekers niet te storen.
Voor professionele opnames is vooraf toestemming nodig. -
Waar zijn de nooduitgangen?
Onze tent is uitgerust met vier nooduitgangen, die duidelijk zijn aangeduid en kunnen worden gebruikt in geval van nood.